m@@FkAn AkU



maafkan aku


kiranya pertemuan kita setakat ini sahaja

maafkan aku jika kau terluka
haruslah kau tahu itu bukan sengaja

maafkan aku jika kau merana
seharusnya kau tahu aku jua sengsara

maafkan aku jika diri ini tak sempurna
kerna kau harus tahu kesempurnaan itu hak milik yang esa

maafkan aku kerna ada disisi
kerna itu takdir yg hakiki

maafkan ku
andai lama berdiam diri
menanti dirimu berbicara
tak mahu mengalah tak mahu mengalah
setiap nafas diiringi nista
begitu menyeksa menjadi anestesia 
denyutan nadi berentak dusta
begitu tinggi tembok keegoaan kita

maafkan aku kerna aku begini
sedangkan dunia hanya mimpi ngeri 

kenapa 
kataku 
ucapanku 
hanya mainan
disapu angin yang lalu sedangkan itu satu kemurkaan

mengapa tidak dikota apa yang kamu perkata

maafkan aku 
kerna aku adalah aku,,,,,

No comments:

Post a Comment