B Heart x Howler x Kmy Kmo - Pengorbanan Berharga


B-Heart Mereka tanya adakah aku gembira, Mena-nya adakah ku gembira capai jaya, Apa yang mereka lupa alpa ku juang apa, Dulu kamu selalu ada saat aku hiba, Saat ku duga kau tanya kenapa ku hampa, Menangis air mata sakit tiada luka luka, Kau memberi semangat untuk ku teruskan mara, Mengejar cita-cita perkara yang sama suka, Kini kau tiada semangat makin punah, Susah bila dulu terlalu harapkan kamu, Lihat berapa kita tak sempat ku kata ku sayang mu, Kini ku beri tahu tapi kau tiada di situ, Dulu kita suka bergurau senda, Kadang kala gaduh tapi baik semula, Tiba ku ingatkan mu ingatkan mu selalu, Rindu tidak ku jemu engkaulah inspirasiku. (Chorus) Kmy Kmo Ohhh.... Kan ku harungi semua biarkan kata mereka, Kita yang hina dimata harta tapi bukan disana, Pengorbanan berharga aku hanya untuk mu, Lagu ku dituju kan untuk mu dengarlah saat kau rindu, Howler Sayangnya kita dalam dilema, Hidup mati bersama, Itu yang aku pinta, Aku mula menyepi, Memikirkan sidia, Setelah ku fahami, Setelah jua ku merasa, Erti sebenar yang sering mereka berkata, Mungkin dia bersuka hatiku berpelukkan duka, Dan bila berdua bersatu tidak mungkin bagiku kekal bersama mu, Selalu ku ingati saat manis bersama, Kenangan yang dibina sungguh ku takkan lupa, Ku takkan menyerah kalah walau ribut datang menyingah, Kerna tiada siapa yang bisa, bisa menghalang aku yang sentiasa berada disisi, Aku yang masih mengharapkan mu lagi Ku kan tetap setia, sedia bertarung demi kau wahai si dara. (Chorus)-Kmy kmo Ohhh.... Kan ku harungi semua biarkan kata mereka, Kita yang hina dimata harta tapi bukan disana, Pengorbanan berharga aku hanya untuk mu, Lagu ku dituju kan untuk mu dengarlah saat kau rindu, Heyyy..yayyy... ho..wooo.. woo.. woo.. woo..hoo..woo..hooo... @Kmy kmo Dua satu lima kita mula karya baru, Karya kita molek dari kenangan yang lalu, Kini ku mengarang novel kita tajuk cinta, Biarkan zuriat sebar bagaikan berita, Satu empat tiga hari-hari aku ucap, Biar mereka semua cemburu tak terungkap, Dalam hati kita cinta jujur kita dakap, Prasangka mereka biar di campak ke azab, Lihat kita berjalan di persisiran pantai, Genggam tangan erat takkan terputus dan terlerai, Hati ku rakus menolak kata mereka, Mereka tembakkan hati ku tepatkan sasarannya, Akan ku bukti harta jutawan takkan ke awan, Yang ku tawan syurga kita di sana bagai taman, Bukan mata manusia materialistik di umpan, Aku mata si hamba hina di mata Tuhan... Kmy Kmo Ohhh.... Kan ku harungi semua biarkan kata mereka, Kita yang hina dimata harta tapi bukan disana, Pengorbanan berharga aku hanya untuk mu, Lagu ku dituju kan untuk mu dengarlah saat kau rindu. Outro Kmy Kmo Kan ku harungi semua biarkan kata mereka, Kita yang hina dimata harta tapi bukan disana, Pengorbanan berharga aku hanya untuk mu, Lagu ku dituju kan untuk mu dengarlah saat kau rindu.

No comments:

Post a Comment